BRANDING

Corporate branding • Citybranding • Personal branding • Countrybranding • Clubbranding

BRANDING

Corporate branding • Citybranding • Personal branding • Countrybranding • Clubbranding

DESIGN IS DE STILLE AMBASSADEUR VAN UW MERK

De brand, uw merk, moet ervoor zorgen dat marketingactiviteiten een goed gevoel oproepen. Ook al is er op dat moment geen product of dienst gekocht. Op alle punten waar uw organisatie anderen raakt, wilt u dat het merk ervaren wordt. Dat de ander bewust of onbewust iets meekrijgt van wie u als organisatie bent.

Waarom Branding?

Branding gaat over het bewust creëren van een door de afzender gewenst beeld bij anderen om een gunstige positie ten opzichte van concurrenten te realiseren van datgene dat achter het merk schuilgaat.

We zorgen voor merkvoordeel:

• Herkenbaarheid
• Garantie & kwaliteit
• Personificatie
• Hedonisme
• Ethiek
• Stabiliteit
• Hoger competitief vermogen
• Invloed

Als we aan de slag gaan dan…

• Sluiten we het design aan bij de identiteit.
• Creëren we merkwaarden in de communicatie-uitingen.
• Zorgen we dat design en tone-of-voice consistent is.
• Ontwikkelen we een krachtig, elkaar versterkend geheel.

Amnis Capital

Waarom Branding?


Branding gaat over het bewust creëren van een door de afzender gewenst beeld bij anderen om een gunstige positie ten opzichte van concurrenten te realiseren van datgene dat achter het merk schuilgaat.

01
Victorious Training (7)
Lucinda Sedoc (18)

We zorgen voor merkvoordeel:


• Herkenbaarheid
• Garantie & kwaliteit
• Personificatie
• Hedonisme
• Ethiek
• Stabiliteit
• Hoger competitief vermogen
• Invloed

Als we aan de slag gaan dan…


  • Sluiten we het design aan bij de identiteit.
  • Creëren we merkwaarden in de communicatie-uitingen.
  • Zorgen we dat design en tone-of-voice consistent is.
  • Ontwikkelen we een krachtig, elkaar versterkend geheel.

UW MERK IS DE STEM EN UW PRODUCT IS HET SOUVENIR.

Ontdek de voordelen van Media Factured. Plan vandaag nog een consult in.